О факултету

 

Факултет за хотелијерство и туризам

Годинама уназад, Врњачка Бања важи за најлепшу бању Србије. Њен развој започео је давне 1868. године радом Оснивачког друштва, најстарије туристичке организације на Балкану. Данас је она највеће бањско лечилиште у Србији и цењени туристички центар. Преко целе године, посебно у месецима летње туристичке сезоне, она својим посетиоцима нуди изузетно богат, садржајан и разноврстан културно - забавни програм. Бројни спортско-рекреативни објекти и терени пружају врло повољне услове за рекреацију и погодни су за припреме врхунских спортских екипа. Већ годинама је Врњачка Бања у врху српског туризма а традиција дуга преко 140 година намеће природну потребу да се баш овде, у срцу Србије, отвори први државни Факултет за хотелијерство и туризам који ће у наредним годинама изнедрити врхунске стручњаке у овој области.

Опширније: О факултету

Визија

Наша визија је:

  • да промовишемо Факултет као центар академске изврсности у образовању и истраживању у хотелијерству и туризму, који је јасно  конкурентски позициониран, како на локалном тако и међународном нивоу; 

    Опширније: Визија

Мисија

Наша мисија је:

  • да развијамо и ширимо знања и широкој областима хотелијерства и туризма, како на локалном тако и међународном нивоу, и образујемо дипломиране менаџере и мастер менаџере за успешно прихватање лидерске позиције у овим областима; 

    Опширније: Мисија

Филозофија

Наша филозофија је:

Веровање да сваки појединац има способност да дође до изврсности путем преноса знања и асимилације моралних вредности тако да постане професионални менаџер или дипломирани менаџер који је способан да развија знање, самог себе и друштво у целини.

Функције

Ми се сматрамо компетентним и одговорним за обављање следећих функција: 

Стицање знања: 

  • Обезбедити да студенти добију савремена знања, преношење стручних знања у складу са садржајима добро планираних и ажурираних студијских програма. 
  • Обезбедити да наставници и сарадници користе савремену технологију у ширењу теоријских знања и практичних способности студентима. 
  • Обезбедити да процес евалуације, који се користи у теоријске и практичне сврхе, буде успешно средство оцене учења студената. 
  • Обезбедити да средина у којој се стиче знање буде пријатна. 
  • Обезбедити да се често преиспитују студијски програми (сваких 3-5 година) како би били у склади са потребама привреде. 

Опширније: Функције

Организациона култура

Бићемо организација која учи кроз тимски рад, обавештавање јавности и међународно разумевање.

Вредности

Посвећени смо победничком духу. Обавезујемо се на истраживање, академску изврсност, комуникацију и добробит за све.

Стратегијски циљеви

  • Проширити границе и подићи ниво садашњег знања у хотелијерству и туризму и обављати квалитетно истраживање на међународном нивоу, које ће бити примењиво и од користи за хотелијерство и туризам југоисточне Европе. 
  • Продуковати студенте хотелијерства и туризма са моралним интегритетом, компетенцијом на међународном тржишту и позитивним ставом који је потребан за успех у професионалном окружењу. 

    Опширније: Стратегијски циљеви

2012. www.hit-vb.kg.ac.rs; хит-вб.кг.ак.срб
Free Joomla Templates by Joomla 2.5 Template Maker